Αγαπητή μου Zωίτσα, ( ή αλλιώς..και που λες Ζιζή μου ) Καλησπέρα σου από τα χαρακώματα της δουλειάς. Η ομάδα μας δεν είναι γραφείο πια, είναι εργοτάξιο αντοχής κι όλοι κουβαλάμε τις εκκρεμότητες σαν μάρμαρα στον Παρθενώνα: ιδρώτας, πόνος, και ένα χαμόγελο "όλα καλά" για ξεκάρφωμα.» Μπράβο. Όχι που δεν θα το καταφέρναμε κι αυτό. Θέλω όμως να σου θυμίσω κάτι: έρχονται διακοπές. Ναι, ναι, καλά διάβασες. Όχι ψευδαίσθηση. Όχι όνειρο. Όχι “μία μέρα θα φύγω κι εσύ θα κλαις”. Κανονικές, με εισιτήριο που δεν έχεις κλείσει , βαλίτσα και μαγιό που δεν έχεις προλάβει να δοκιμάσεις. Οπότε πριν τυλιχτείς σαν spring roll μέσα σε χαρτιά, excel και την to do list, θέλω να σου πω: Δεν πειράζει αν κάτι μείνει «για Σεπτέμβρη». Εκείνος είναι μεγάλος, θα το αντέξει. Δεν χρειάζεται να κουρέψεις τις λίστες. Εσύ να κουρευτείς χρειάζεσαι. Κανείς δεν θα πεθάνει αν το email απαντηθεί μετά τις πατητές σου στη θάλασσα. Και όχι, δεν θα πάρεις δουλειά μαζί για να «ρίξεις μια ματιά». Δεν είσαι τελωνειακός ...
Εικόνα & Μουσική στα 80'ς ● Zoomin Music | by Vaggelis Valasis
Από τα τέλη του 1978 και ενώ η ταυτόχρονη σχεδόν έκρηξη του πανκ στις δύο πλευρές του Ατλαντικού ήταν πια μια πραγματικότητα, με μεγάλη απήχηση στον κόσμο της παγκόσμιας μουσικής σκηνής και τα πανκ γκρουπ με τον έναν η τον άλλον τρόπο έβρισκαν τον τρόπο να ανεβάζουν τα κομμάτια τους στα charts της Βρετανίας, Αμερικής και Ευρώπης.
Γκρουπ όπως οι Talkinh Heads, Blondie, Police και άλλοι άκουγαν τα κομμάτια τους να παίζουν στους μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς, δίπλα στα παραδοσιακά γνωστά ροκ γκρουπ και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία.
Σταδιακά, οι εταιρείες στάθηκαν θετικά σε όλη αυτή την επιτυχία των νέων γκρουπ της μετά- pank εποχής, κυρίως γιατί έβλεπαν το κόστος παραγωγής να μειώνεται και τα κέρδη να μεγαλώνουν, σε μία περίοδο ύφεσης της Αμερικανικής μουσικής βιομηχανίας.
Το 1979 το κομμάτι των Knack My sharrona, έγινε το νούμερο ένα τραγούδι για το εγκυρότατο Αμερικάνικο περιοδικό Billboard.
Αυτή ακριβώς η επιτυχία δημιούργησε και μία τάση στους καταξιωμένους καλλιτέχνες της ποπ, να εμπλουτίσουν τον ήχο τους και τις παραγωγές τους με στοιχεία αυτής της νέας μουσικής άποψης που σιγά σιγά έπαιρνε και το όνομα της, New Wave!
Παρόλη όμως αυτή την αναγνωρισιμότητα, το new wave συναντούσε ακόμη πολλά εμπόδια στην Αμερική κυρίως από τους μεγάλους ραδιοσταθμούς αλλά και πολλούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς, ακόμη και από ειδικούς συμβούλους του χώρου, με αποτέλεσμα μετά τους πρώτους πετυχημένους δίσκους οι δεύτερες παραγωγές των γκρουπ να μην πηγαίνουν καλά.
Τότε, εκείνη την εποχή του 1981 γίνεται κάτι που έμελλε να φέρει επανάσταση στον τρόπο που ο κόσμος άκουγε μουσική μέχρι τότε. Η ίδρυση του MTV.
Οι Βρεττανοί μουσικοί κυρίως και πιο μπροστά από τους Αμερικανούς συναδέλφους τους, ήταν αυτοί που χρησιμοποίησαν με μεγάλη επιτυχία την εικόνα για την αποτύπωση των τραγουδιών τους. Έτσι ξεκίνησαν πολλά Βρετανικά σχήματα, χρησιμοποιώντας την εικόνα, να κάνουν σημαντικές και μεγαλύτερες πωλήσεις άλμπουμ, έχοντας το video σαν πρώτο βήμα προώθησης.
Αυτή η εποχή ονομάστηκε , Δεύτερο κύμα Βρετανικής εισβολής στην Αμερική.
Παράλληλα σε σύντομο διάστημα άρχισαν και αμερικάνικες μπάντες όπως οι B52s να χρησιμοποιούν την εικόνα με πολύ πετυχημένο τρόπο. Μεγάλοι σταρ αναδεικνύονται πλέον και ονόματα όπως οι Duran Duran, Culture Club και άλλοι οι οποίοι μαλακώνουν τον ήχο τους και με περισσότερο ρυθμικές και μελωδικές μουσικές φόρμες παρουσιάζουν μια πολύ ποιοτική, αποδεκτή και χορευτική άποψη, η οποία βρίσκει μεγάλη απήχηση στις χορευτικές πίστες, δίπλα σε όλα τα μεγάλα ονόματα της ντίσκο.
Στην Βρετανία ξεκινά να αναπτύσσεται και ο νεορομαντισμός , με σχήματα όπως οι Ultravox, Visage, Spandau Ballet, Classix Nouveau και άλλοι πολλοί, οι οποίοι πια δημιούργησαν μια πανευρωπαική pop με έντονο το ηλεκτρονικό στοιχείο στον ήχο τους και έφεραν την εμφανισιακή εξέλιξη του glam rock σε μια πιο σύγχρονη και εμφατική έκδοση.
Όλη αυτή η περίοδος ήταν εξέλιξη της μεγάλης μουσικής επανάστασης του πανκ, της αμφισβήτησης των προηγούμενων ηρωικών χρόνων του ροκ, δημιούργησε όμως και μια ανανέωση στο ύφος, την αισθητική, χρησιμοποιώντας την απλότητα της rock & roll μουσικής.
Μετά από αυτή την περίοδο και με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας έχουμε ταυτόχρονα με την άνθιση σε όλα τα είδη της rock & roll και την σταδιακή εισροή της ηλεκτρονικής πραγματικότητας.
Μπουκιά, συγχώριο και πούπουλο.
Πατήστε και σερβιριστείτε. Ιστορίες καθημερινότητας, γεύσης, ύπνου και ανατροπής.
Εδώ θα βρίσκετε τις ιστορίες της Zeta Victory. Χιούμορ, φαγητό, ύπνος, φιλοσοφία... όλα μπερδεύονται
δημιουργικά, με άρωμα ζωής και δόση ειρωνείας. Ιστορίες που γράφονται με όρεξη – άλλοτε για φαΐ, άλλοτε για σκέψη.
Γιατί η ζωή είναι πιο νόστιμη όταν τη σερβίρεις με αγάπη, κι όταν τη χωνεύεις πάνω σε καλό μαξιλάρι.
Πολύ ενδιαφέρον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι Χριστίνα εκείνη η εποχή της μετάβασης από τον αναλογικό στον ψηφιακό ήχο είχε σημαντική επίδραση και στην ίδια την μουσική!
ΑπάντησηΔιαγραφή